Thursday, September 25, 2008

- [Shades of Grey] HANDYMAN



Jeso at his workshop from my Shades of Grey series. He's a very talented fella, he's most likely to be skilled at: blacksmithing, Crafts, Music, Ivention, Necromancy,Being the Ripper, Minery, Pictomancy, as a handy man.
----------------------------------------------------------[ ESPAÑOL ]----
Jeso en su taller de mi serie de Shades of Grey. Es un tipo muy talentoso, se le puede considerar muy habilidosos en muchos oficios.


A closer Look at his working gear / Un vistazo mas de cercas a su equipo de trabajo.

3 comments:

Anonymous said...

Me gusta mucho como quedo su mano izquierda en la primer imagen. Sabes? Esa imagen rehecha se vería genial creo yo. ^^

0 said...

I don't know where your going with this, pero no manches ghey. These sketches looks pretty tight so far bro, I like the concept of it.

beutelwolf said...

creo que me encanta ese personaje XD